مطالب علمی عرفانی فلسفی دکتر سایان دانشمند و فیلسوف جوان

شقایق ساکاری یو طرفدار دکتر سایان جوانترین دانشمند و فیلسوف ایرانی

مطالب علمی عرفانی فلسفی دکتر سایان دانشمند و فیلسوف جوان

شقایق ساکاری یو طرفدار دکتر سایان جوانترین دانشمند و فیلسوف ایرانی

مطالب علمی عرفانی فلسفی دکتر سایان دانشمند و فیلسوف جوان

من شقایق ایزدبین هستم یکی از دانشجویان و طرفداران جناب دکترسایان
دکتر سایان نویسنده نخستین دایرةالمعارف در جامعه و رسانه های جهانی
دکتر سایان خالق حس ششم متفکر قلبی
دکترسایان قهرمان مبارزات آزاد جهان
دکترسایان جوانترین دانشمند فلسفه ساز کشور
دکترسایان کارشناس پاتوبیولوژی در شبکه پزشکی سلامت
لینک مصاحبه تلویزیونی کنفرانس نظرات دکلمه و..
http://www.aparat.com/adeptsayan
لینک سایت رسمی
www.sayanc.com

(Emperor nature)

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۴۷ ب.ظ

 (برای مشاهده ی کلیپ به زیر متن مراجعه فرمایید.)کلیپ امپراطورطبیعت،عرصه ای تکرارنشدنی و خوش منظر از رزم و عرفان دکترسایان با گویشی فراتر ازخرد گیتی همراه باصحنه هایی بسیارمطبوع ودلچسب از امپراطوری که جوانی خود را برای سبزکردن این کره ی قمار آلود نثار کرده است.                                                         متن کلیپ(حتمابخوانید.)=من درطبیعت پروازمیکنم،بالهایم در شهر گشوده نمیشوند،جسم آلوده به زمینت را از خواب انتخاباتش به دور می کنم،تاروحت پرواز را بیاموزد.آوای آب رامیشنوی،هوهوی دود وفریب شهر میدادنت،من عطرباران رابر تنت پوشاندم،تو مصیبت دلخراش سوادت رافریادمیزدی،من طنینی ازترنم حقیقت همراه با درخشم به قلبت سپردم تا آواز تاریکت کسی رانرنجاند،تو سیاهی طمع در زمینی،من آسمان پاک در کنار آب زلالم،بنشین وچشمانت را به اعتمادسایان ببند،میبرمت به مزرعه ای زیبا که در افسانه ها به دنبالش بودی،نگاهم کن،ازمن بهتر برای تو کیست،نگاهم کن،تو را دوست دارم و راهت را به دامنه ی نور درکوهستان میکشانم،تو را دوست دارم و راهت رابه دامنه ی نور در چمنزارها میکشانم تادرگیر شهر وتکنولوژی پوچش نشوی، محبت من به شما از زبان نیست،قلبم می تپد برایتان،هرکس آمد به سوی من خوش آمدجانم،جانم را برای شکوفه زدنش می دهم،هضم سخن من برای همه کس آسان نیست میدانم،گفته های من شعر وترانه نیست،حقیقتیست که فلسفه اش را بهتران میدانند،حماسه ام تنه به قلب آنانی می روید که بهتر از اطرافیان زمان خویش هستند،مرا وقت نیست در این روزگار و آشوبش پیر شوم،تاجوانم وهستم پیدایم کنید شاید فردا دیر باشد.(دکتر سایان)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی